Modlitba

22.06.2010 15:13

Text a hudba: Jakub D. Kočí

 

Ref:

 

Žebráků Bůh

Nuzák i Kmán

Chudáků Král

Pastýř zlých rán

Buď náš Pán

 

Bože můj buď krví

Buď záplata buď díra

Buď almužnou i špínou

Buď naděje co zmírá

A měj má křivá záda

Buď rozladěná lyra

Měj vyviklané zuby

Ať silná je má víra

Že jsi náš

 

Ref:

Žebráků…

 

Bože můj buď se mnou

Když potácím se nocí

Když kopou do mě drábi

Když marnost není pocit

Kleč vedle mě pros v blátě

Pojď se mnou střepy bosý

Spi na novinách v parku

A vyslyš mě když prosím

Ať jsi náš

 

Ref:

Žebráků…

 

Bože můj dej abych

Směl probudit se ráno

Dej mi jen kůrku z chleba

Nech pomalu mě stárnout

A nech mě s Tebou umřít

Až nebude mi dáno

Pak požehnej mé rakvi

A odplivni si za mnou

Vždyť jsi nás

 

Ref:

Žebráků Bůh

Nuzák i Kmán

Chudáků Král

Pastýř zlých rán

Jsi náš Pán