Kniha války

22.06.2010 15:19

text i hudba: Jakub D. Kočí

Vrány krouží svítáním
Kam mrtvé listí padá dál
Král Jan (a) jeho poddaní
Jsou loutky kterým zbývá žal

Bubny zní a kraj se krví prostírá
Když s vojskem na kopci stál

Hořčeji dnes Jan svou knihu otvírá
Pár slov „Přišel silnější král“
V boji silnější je král

Má Lásko jsem jen list co za krále má padnout
Tak otoč další stránku musím jít

Má Lásko zapomeň srdce mé dnes bude chladnout
Já vím měl jsem pro Tebe jen žít

Bubny zní když kraj se krví prostírá
Já s vojskem na kopci stál

Moji krev už z meče někdo otírá
A Jan dnes naposled je král
A Jan dnes mrtvý bude král
Jan dnes mrtvý bude král

Jan dnes mrtvý už je král

Vrány krouží svítáním
Proč válce život svůj jsi dal
Král Jan (a) jeho poddaní
A Ty jsi mrtvý zbyl mi žal
Má Lásko otáčím jen žal