Další noc

22.06.2010 15:14

Text a hudba: Jakub D. Kočí

 

On:      

Až dozní kastaněty

Poslouchej moje věty

Až dozní kastaněty

Odlož svůj šat

 

Svou sukni na mé přání

Rozprostři k milování

Až dozní kastaněty

Chci s tebou spát

 

Princezno horké krve

Podruhé jak poprvé

Dnes v noci jak poprvé

Chci s tebou spát

 

Princezno rudých růží

Mé dlaně na tvé kůži

K svítání čas se úží

Chci s tebou spát

 

Ona:    

Dohraj již na kytaru

Dvě těla v jednom tvaru

Dohraj již na kytaru

Odlož svůj šat

 

Písně ať jiní hrají

Tóny se těžké zdají

Dohraj již na kytaru

Chci s tebou spát

 

Princi můj z čokolády

Přestaň hrát když jsem tady

Podruhé již jsem tady

Chci s tebou spát

 

Princi můj jemných dlaní

Hlaď mne až do svítání

  

Než zazní kokrhání

Chci s tebou spát

 

On:      

Princezno horké krve

Podruhé jak poprvé

Dnes v noci jak poprvé

Chci s tebou spát

 

Ona:    

Princi můj z čokolády

Přestaň hrát když jsem tady

Podruhé již jsem tady

Chci s tebou spát

 

On:      

Princezno rudých růží

Mé dlaně na tvé kůži

K svítání čas se úží

Chci s tebou spát

  

Ona:    

Princi můj jemných dlaní

Hlaď mne až do svítání

Než zazní kokrhání

Chci s tebou spát